Twój zespół nie radzi sobie ze stresem i trudnymi emocjami lub pracą pod presją? Pracownikom przydałoby się więcej pewności siebie w kontaktach z klientami? Chcesz zmotywować swój Team i dać im narzędzia, aby tę motywację podtrzymać?
Sprawdź moje flagowe szkolenia dla firm i zespołów
Mistrz Zarządzania Stresem
- poznają mechanizmy stresowe w oparciu o najnowsze odkrycia naukowe
- nauczą się radzić sobie ze stresem
- poznają Kwadrant Emocji, który ułatwi im radzenie sobie z trudnymi emocjami
- w praktyce doświadczą technik opanowywania stresu
- przejdą jednodniowy proces, z którego wyjdą z większym spokojem wewnętrznym
- przestaną zwalać winę na stres i trudne emocje
- już nigdy więcej nie zostaną sparaliżowani przez stres
Pewność Siebie w Biznesie
- będą mieć świadomość, iż pewność siebie można zbudować od zera, niezależnie od obecnego jej poziomu
- nauczą się wzbudzać w sobie stan pewności siebie na zawołanie i zwiększą swoją skuteczność w kontaktach z klientami
- dostaną narzędzia do budowania pewności siebie jako trwałej cechy, niezależnej od okoliczności, co przygotuje ich na niespodziewane sytuacje
- przestaną marnować szanse, które spotykają ich w pracy, a brakuje im odwagi, aby je, w pełni lub w ogóle, wykorzystać
- będą bardziej proaktywni i samodzielni, a Ty przestaniesz marnować czas na konflikty, które wynikają z braku pewności siebie, np. przy dawaniu feedbacku
Zespołowy Ogień Motywacji
- pozna mechanizmy ludzkiej motywacji w oparciu o nowoczesną psychologię
- w praktyce doświadczy skutecznych narzędzi automotywacji
- przejdzie proces, dzięki któremu poczuje głębię swojej motywacji, odkryje lub nada sens temu, co robi na codzień
- uwolni się od demotywujących schematów myślowych
- zidentyfikuje w swoim otoczeniu wszelkie demotywatory, które należy usunąć
- nauczy się motywować do działania innych ludzi+
Power speech, czyli mowa motywacyjna, to znane na zachodzie od lat i zyskujące coraz większą popularność w Polsce, narzędzie do motywowania pracowników.
W ciągu zaledwie 45 – 90 minut jestem w stanie zmotywować Twój zespół, zainspirować do zmiany myślenia i, co dla mnie bardzo ważne, dostarczyć konkretnych, skutecznych narzędzi, gotowych do zastosowania od razu.
Jeśli boisz się, że „godzinna pogadanka” niewiele zmieni w Twojej firmie, to… masz rację! Dlatego power speeche, które robię są w pełni interaktywne i daleko im do wykładów, na których pracownicy jedynie dobrze się bawią, a po tygodniu nie pamiętają nawet tematu spotkania.
Zależy Ci na skutecznej mowie motywacyjnej z konkretnymi metodami? Sprawdź poniżej moje propozycje:
Pewność siebie się opłaca!
- zrozumieją, dlaczego pewność siebie to kluczowa kompetencja XXI wieku
- dostaną konkretne narzędzia do zbudowania pewności siebie
- nauczą się budzić w sobie pewność siebie na zawołanie
- zainspirują się do odważniejszego działania
Żeby się chciało tak, jak się nie chce
- poznają kompletny system łączący motywację, determinację i samodyscyplinę
- natychmiast dostaną powera do pracy
- nauczą się motywować sami siebie
- otrzymają narzędzia do budowania w sobie determinacji i konsekwencji
- prostymi metodami zwiększą swój poziom samodyscypliny

Korzyści z coachingu dla firm i organizacji, według badań firmy A Better Perspective™, zrealizowanych w 2009 roku na reprezentatywnej grupie składającej się z 339 osób, które skorzystały, z coachingu lub/i były jego zleceniodawcami to:
- poprawa w wydajności osobistej i realizacji celów (84%)
- podniesienie otwartości na rozwój osobisty i uczenie się (60%)
- pomoc w znalezieniu rozwiązania dla poszczególnych sytuacji zawodowych (58%)
- wzmocnienie poczucia odpowiedzialności (52%)
- rozwój samoświadomości (42%)
- wzmocnienie pożądanych umiejętności i zachowań (38%)
- lepsze rozumienie roli i celów (37%)
- korekta zachowań i wyjaśnienie trudności (33%)
Główne korzyści z coachingu dla organizacji, firmy lub przedsiębiorstwa to:
- pełne wykorzystywanie indywidualnego potencjału osoby (79%)
- wzmocnienie osobistego zobowiązanego zaangażowania we własny rozwój (69%)
- wzrost wydajności organizacji (69%)
- podniesienie kreatywności/zdolności uczenia się oraz wiedzy (63%)
- wzrost rzeczywistej motywacji pracowników (57%)
- ułatwienie przyswojenia nowych stylów zarządzania i kultury organizacji (39%)
- wzmocnienie relacji między ludźmi/oddziałami (35%)